Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 8 september 2013

Kerstige Groetjes


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb met de mooie mallen van JoyCrafts.

Ik heb allereerst het mooie Chrissie malletje gebruikt 6002/2024 en deze geborduurd met Chrissie garens.

Verder heb ik een hoekje van Noor! Design 6002/0136 gebruikt. De bloemen komen van mal 6002/0157 en de swirls van 6002/0162. De tekst komt van clearstamp 6410/0005.

Het mooie designpapier is van Pion.

Ik ben benieuwd wat jullie weer van mijn kaart vinden en wens jullie een hele fijne dag toe.

Heel veel liefs van Ineke

4 opmerkingen:

Marja zei

prachtig!

Anoniem zei

Schitterend is dit ik. Leuk om het srappen en borduren zo te combineren. Een prachtig geheel is het zo geworden.
Groetjes Joke

Muuske zei

Prachtige kaart.groetjes Margo.

roelie zei

o wat mooi

ineke deze kerst kaart

gr roelie