Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 12 oktober 2013

Gefeliciteerd .....


Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik heb een babykaart gemaakt met allemaal mooie mallen van JoyCrafts. Ik heb allereerst de mooie perkamentrol 6002/0161 gebruikt met daarop het kalender stempel 6410/0011
Ook heb ik een nieuwe mal gebruikt uit de baby lijn mal 6002/0215. Het mooie papier komt uit paperblok 6011/0023.


Ik hoop dat jullie mijn kaart weer mooi vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.

Groetjes en liefs van Ineke

3 opmerkingen:

janieworkum zei

wat een topper van een kaart, beeldschoon
groetjes Janie

Hanny zei

Prachtige kaart Ineke, mooie mallen gebruikt en het plaatje van de gehaakte sokjes is erg lief.
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

corryskaart zei

hoi ineke
een geweldige kaart met al die leuke en mooie details erop!
groetjes van corry