Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 8 december 2013

Dikke Kroel

Hallo allemaal,


Vandaag mag ik weer een kaart plaatsen. Gisteren (7 december) heb ik een PanPastel workshop gehad bij HobbyVision onder leiding van Janet Blaauw. Het ging om onderdeel 5 en 6 het inkleuren van een stempel en een kaart maken. Wat was het gezellig. Natuurlijk ben ik thuis ook aan de gang gegaan en heb onderstaande kaart gemaakt. De stempel is ingekleurd met PanPastel en ook de vlinder en achtergrond is bewerkt met PanPastel.


Ik heb hiervoor de volgende materialen gebruikt:
- Bazill Cardstock Wit voor de basis
- Kraft papier
- Maja Design Sofiero scrappapier
- Magnolia Editor Tilda
- VersaMark
- Clear Stamps Sending Messages van Noor!
- Tekststempel Dikke Kroel
- Vlinderrand
- Hoekmal Lelie
- Ronde mal Noor! Design
- Label Marianne Design LR0154
- De stempel Sending Messages is gestempeld op fluweelkarton
- PanPastel
- Envelop Dutch Doobadoo

Van de envelop heb ik het kleinste formaat gebruikt. Deze heb ik uit het Maja Design Sofiero papier geknipt. De onderste en de rechterflap heb ik naar binnen geklapt. Een gaatje erin geperforeerd en een rose lint erdoor gestrikt.

Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren met deze kaart en wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Liefs,
Monique

5 opmerkingen:

Liefs Ineke zei

prachtig gemaakt Monique,

Groetjes Ineke

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart, heel erg super mooi gemaakt. liefs Wilma

roelie zei

prachtig gedaan met pan pastel je hebt het mooi gedaan

gr roelie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schatje Monique, goed gelukt met die panpastels, lieve groetjes Miranda

corryskaart zei

oh wat ziet dit er snoezig uit,erg lieve kleuren en leuke tekst erbij
groetjes,corry