Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 17 februari 2014

Fashion Magnolia

Hallo allemaal,

Hier weer een kaart van mij...dit keer een met een magnolia stempel.

Deze heb ik ingekleurd met Panpastel, waar ik overigens op 1 maart weer een
cursus van ga geven bij HobbyVision meer info hierover op de site van de webwinkel
De ingekleurde Magnolia heb ik uitgeknipt. De basiskaart is een vierkante kaart met aan de rechterkant de randstans mal van Noor! Design 6002/0192
Bovenin zit een Postcard gemaakt met de clearstempel 6410/0031
Aan de linker kant heb ik de hartjes rand stans gebruikt 6002/0253
En ook de rand van de grote harten 6002/0262
Ook zit er links onder nog de handtas 6003/0319  van de serie Fashion die
nu in de pre-order staat en rond de 23ste februari in de winkel ligt.
Het afdrukje heb ik op een ovaal van ribbelkarton geplakt en daar omheen zit de
ovalen stans 6002/0258
Rechts onder in heb ik nog twee sleutel geplakt die ik voorzien heb van embossing
poeder Vintage Photo van Ranger. Dit geeft een "oud" uiterlijk aan de sleutels.
Hier nog even de rand die ik na het stansen en embossen in de mal heb laten zitten
en toen met de distress inkt bruin gemaakt. Daarna uit de mal gehaald.
Doe dit niet met watervaste inkt want dat veeg je natuurlijk zomaar van je mal af ;)
Hier heb ik het zelfde gedaan met de handtas. Deze dus ook eerst gekleurd en
dan pas uit de mal gehaald.

Ik wens je een fijne dag verder en tot de volgende kaart,

Liefs Janet

1 opmerking:

roelie zei

prachtig kaartje janet ook mooi die circkel in geel mooie details er bij ook de tas is weer erg gaaf

gr roelie