Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 28 februari 2014

Speciaal voor jou

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. Ik heb voor deze kaart allemaal weer mooie mallen van JoyCrafts gebruikt.


Ik heb allereerst de mooie ovaal 6002/0304 gebruikt. Het mooie plaatje heb ik zelf uitgeprint op stempelllinnen 6410/0101. De leuke blaadjes achter de roosjes komen van mal 6003/0037.
Het koffiepotje is mal 6003/0020 en het kopje komt van mal 6003/0022.



Het mooie designpapier komt van paperblok 6011/0308. Het labeltje is een oudere mal van JoyCrafts 6002/0031. De tekst komt van clearstamp 6410/0013

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag.


Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

7 opmerkingen:

Karin Heiloo zei

Prachtig!!

Hanny zei

Geweldig, wat een schitterende kaart heb je gemaakt, zo lief!
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Cards en Box bij Lady M zei

het ziet er weer heel mooi uit groetjes maartje

GerJanne zei

Wat een prachtig kaartje!
GerJanne

Unknown zei

Super mooi!
Groet Sheila

Mieke Duckers zei

Mooie kleurtjes!!

Renate zei

Het is een kaartje om in te lijsten. Prachtig gemaakt!

-xies- Renate.