Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 11 april 2014

Rozet met filigraan stans

Hallo allemaal,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.
Dit keer heb ik er eentje met een rozet en een tekst stans.

Ik heb een groene basiskaart van cardstock gemaakt met de maat 10,5 x 15 cm
Hierop heb ik een designpapier geplakt van het paperbloc Faiding colors 6011/0301.
Onderlangs dit designpapier heb ik een lintje met een strik gewikkeld en er op een banner met de tekst "Hoera" geplakt die ik gemaakt heb met de Noor! Design stans 6002/0297 

De rozet heb ik gemaakt met de filigraan stans 6002/0314 
Deze heb ik twee keer gestanst en daarna op 1 cm gerild. Daarna zig-zag opgevouwen
en de uiteinden aan elkaar gelijmd. Daarna "klap" je hem om en plakt er een rondje op
zodat de rozet niet weer terug klapt. Op de rozet heb ik nog een grote parel geplakt.
Deze rozet kun je natuurlijk met verschillende stansmallen maken....houd er
wel rekening mee dat je de vouwen niet groter dan 1 cm maakt anders word de rozet zo hoog.

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende x.

Liefs Janet

1 opmerking:

lenywim35 zei

Heel mooi Janet. Lijkt me een heel pieterpeuterig werkje. Maar wel eer van je werk. gr leny w