Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 7 april 2014

Serenade Moments

Vandaag is het mijn beurt om iets te laten zien op het HobbyVision Design team blog.


Ik heb een kaart gemaakt met de CandiBean stempel Serenade Moments. Deze heb ik ingekleurd met de PanPastels.

Het designpapier van deze kaart komt uit het paperpad van Noor! Design - Fading Colours 6011/0301. Daarbij nog een klein stukje papier uit het paperpad Music Notes 6011/0027 gebruikt. 

Links achter het afdrukje zit Bille's cirkel franse lelie 6002/0289 verwerkt. Aan de rechterkant de Noor! Design mal 6002/0148.
Bovenlangs de bijpassende muzieknoten rand 6002/0272 verwerkt.

Voor de afwerking wat kant parels met roosjes, een swirl en de mooie bloemen van Petaloo.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer kan inspireren.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx




1 opmerking:

Natasja's Kaarten zei

Wat een geweldig kaartje!

Lekker vrolijk! Het afdrukje is ook wel erg leuk!

Groetjes, Natasja