Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 13 juni 2014

Through the years

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om hier een creatie te laten zien. Ik heb deze keer de Paint Palette 460.440.020 opgepimpt. Dit is één van de nieuwe producten deze maand van Dutch Doobadoo.

Ik heb deze eerst 2 x beschilderd met Gesso. Dit laten drogen en daarna de stempel Rose Blush - Code IND0104 van IndigoBlu erop gestempeld. Helaas is deze stempel op dit moment niet op voorraad, maar via de link komt u bij andere, ook prachtige, stempels van IndigoBlu. HobbyVision kunnen deze stempel eventueel ook voor u bestellen. De stempel heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. Het was de eerste keer dat ik met deze aquarelverf op mdf kleur, dus best wel spannend of dit ook lukte. Mijn advies is om niet teveel water te gebruiken. Bij het begin gebruikt u wel iets meer water, maar hoe meer kleur u later wilt aanbrengen hoe minder water. Op het eind gebruikte ik de verf rechtstreeks van de napjes. 

Na het inkleuren heb ik de Mask Stencils van Dutch Doobadoo erop gelegd en ingesmeerd met modelleer pasta. Ik heb de volgende mask stencils gebruikt: 470.715.001470.715.002 en 470.715.013. Nadat dit opgedroogd was, heb ik het een kleurtje gegeven met PanPastel. Ik heb de volgende kleuren gebruikt: Magenta tint 430.8, Magenta 430.5 en Bright Yell.Green Shade 680.3.

De tekst komt van een scrapvel van Authentique Irrestible. Onder de tekst heb ik Ribbelkarton geplakt. Eerst de rand nog iets wit gemaakt met gesso.
Op de tekst heb ik rechtsboven nog 2 Tim Holtz pen nibs geplakt. Rechts van deze pen nibs
heb ik 2 hartjes geplakt.

Tussen de tekst en de stempel heb ik nog een bloementoef geplakt. Hierbij ook blaadjes van Scrap-Unlimited gebruikt. Ook het klokje en het embellishment links op het palet zijn van scrap-Unlimited. Deze zijn op dit moment niet op voorraad bij HobbyVision, maar eventueel kan HobbyVision dit ook voor u bestellen. Dit kunt u het beste even bij hen navragen. Ik heb deze namelijk al een tijdje en weet niet of deze ook nog leverbaar zijn.

Omdat op het papier van de tekst ook een notenbalk staat, vond ik het toepasselijk om ook de Muzieknoten randmal van Noor! Design te gebruiken. Deze heb ik op kleur gebracht met PanPastel Magenta 430.4 en Bright Yell. Green Shade 680.3. Daarvoor heb eerst de mask stencil 470.715.021 erop gelegd en Versamark erop gedrukt. Als laatste heb ik nog een parelketting erop geplakt.


Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren. Het is voor mij de eerste keer dat ik zoiets gemaakt heb, maar vond het erg leuk om te doen. Dus jullie zullen vaker iets van mixed media (als ik het zo mag noemen) van mij tegen gaan komen.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag,

Liefs,
Monique

Geen opmerkingen: