Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 7 augustus 2014

Aqua bleu

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer komt kijken op het blog van Hobbyvision.
Vandaag een post van mij, Janet,  i.p.v. Astrid want die heeft nog lekker vakantie.


Ik ben weer eens aan de slag gegaan met een stempel van Noor! Design.
Deze heb ik ingekleurd met L`Aquarell van Sennelier.
Rondom de afbeelding heb ik met een grijs potlood en een doezelaar wat schaduw aangebracht.

De stempel heb ik op aqua blauw cardstock geplakt wat een halve cm groter is.
De basis kaart is een dubbele kaart van 13,5 x 13,5 cm.
Het Designpapier daarop is weer een halve cm kleiner gesneden dan de basis kaart en is van het merk Studio Light.

Als versiering heb ik er twee hoeken van Noor! Design opgeplakt die ik ook uit cardstock had gestanst en daarna geembost. Na het embossen heb ik ze nog lichtjes met een schuurblokje lichtjes opgeschuurd. 

De tekstjes heb ik gemaakt met de nieuwe postzegel stansjes en tekst stempeltjes van Noor! Design. Dit heb ik ook weer in het aqua blauw gestempeld. 
Verder nog een paar bloemetjes, een strik en een parelhartje.

Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven en ben benieuwd naar jullie reacties !

Dit zijn de producten die ik gebruikt heb:


                   





Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

Veerle zei

Super mooie kaart.
Groetjes, Veerle.

Natasja's Kaarten zei

Wauw wat een prachtige kaart! Mooie kleuren zo bij elkaar!

Een plaatje om te zien.

Groetjes, Natasja

Unknown zei

Prachtige kaart!! En ook die kleuren zijn erg mooi
Groetjes Giovanna