Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 17 augustus 2014

MDF Desktop - Studio Light Industrial

Vandaag laat ik jullie de MDF Desktop van Studio Light zien. Dit zijn complete pakketjes van Studio Light waar dus het MDF in zit, het designpapier en diverse (3D)plaatjes om de desktop mee te pimpen.

Voor mijn desktop heb ik ook als enigste extraatje de gears stansjes van Noor! Design gebruikt.


De randen van het MDF heb ik zwart gemaakt met Distress Inkt Black Soot.

Hier zie je een beetje de bovenkant, zo kan je zien dat het echt een opbergkastje is voor bijv. papieren en pennen.



De randmal Gears 6002/0288 en de losse Gears 6002/0287 zijn gestansd uit Joy! Crafts Fabric papers en daarna opgeschuurd met de Sand-it Gadget. Dit heeft een erg leuk effect.


De zijkant ook iets opgepimpt met de plaatjes zie in het pakket zitten.


En de andere zijkant.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige zondag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Liefs Jenine xXx


Cutting & Embossing stencil - Gears - Rand Tandwielen Cutting & Embossing stencil - Gears - Tandwielen  Studio Light - MDF pakket - Desk organizer IndustrialJoy Crafts - Papierset A4 - Fabric - 8 vel Core`dinations - Sand it Gadget Distress inkt - Black soot

4 opmerkingen:

corryskaart zei

gossie jenine
hier zal zeker veel werk in hebben gezeten maar het is wel prachtig en stoer geworden
groetjes corry

Lia zei

Gaaf zeg!Groetjes Lia

KarinsArtScrap zei

schitterend,.
Gr Karin

Ghea zei

Wow wat een stoere desktop heb je gemaakt, helemaal geweldig!!!!
Liefs Ghea