Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 30 augustus 2014

Sweet!

Ik ben al een tijdje in de mood voor vintage kaartjes dus deze keer ook hier eentje laten zien.
Het plaatje komt van Pion Design en ik heb het Noor! Design Papierblok Vintage Texture gebruikt. 
Ik ben zoals jullie vast wel weten van de vele laagjes op en kaart en dit is een geweldig blok ervoor.Ik heb wel alle randjes eerste beinkt en toen met de distresser bewerkt. Ik heb alleen nog een effen kleurtje cardstock toegevoegd.Aan de zijkant zie je de blauwe rand mal  met daarover heen een randje kant.

Het plaatje heb ik geplakt op de  ovaal franse lelie  en is gestanst uit creme kleurig cardstock. Daarachter wat gaas geplakt en nog een papieren kleedje.
De Noor swirl is uit kraft papier gestanst en deze wel in stukjes geknipt en weer op een andere manier ingevoegd achter de bloem.
Achter het plaatje zit nog een border verstopt boven op het ribbelkarton. Natuurlijk mag een mooie toef bloemen niet ontbreken en daar heb ik nog de filmstrip bij geplakt. Als laatste nog wat vlinders in de groene kleuren van het papier gestanst en op de zelfgesneden banner het woord sweet met de tim holtz letters gemaakt.
Ik wens iedereen een mooi weekend toe.

Liefs Tiets xx

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Ovaal Franse lelie     Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand      Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Rond met vlinders     Cutting & Embossingstencil - Vintage borders - Rand 2     Cutting & Embossing stencil - Vintage Borders - Swirl

Cutting stencil - Filmstrip     Paper bloc - Vintage Textures

4 opmerkingen:

Cobie zei

Wauw..... wat heb jij een Schitterende kaart gemaakt!

Groetjes Cobie

Frosien zei

Tiets je hebt er een mooie kaart van gemaakt, groetjes Frosien

Veerle zei

Heel erg mooi Tiets.
Groetjes, Veerle.

KarinsArtScrap zei

prachtige vintage kaart.
Gr Karin