Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 8 december 2014

Hugs & Kisses

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien. Ik heb deze keer gekozen voor een kaartje met een mooie Shap Art mal van Dutch Doobadoo 


Het designpapier komt van een paperblokje van JoyCrafts 6011/0211. Ik heb de mooie nieuwe vierkante mal van Noor! Design gebruikt, stencil 6002/0399


Ik heb ook het mooie label 6002/0269 gebruikt en achter het designpapier gestoken. Ook de label 6002/0349 met de mooie tekst van clearstamp 6410/0310 staat mooi bij het geheel.


De decoratiehoekjes blijven zo leuk om te gebruiken. Ook roosjes en andere bloemetjes staan altijd mooi op je kaartje. 


Zo dit was mijn kaartje weer voor deze keer, ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Ellen zei

Schitterend!
Liefs Ellen

lenywim35 zei

Schitterend Ineke. Hoe is het thuis? Heb geen emailadres van je, kon dus alleen zo maar vragen. liefs leny w

Marianne zei

Prachtige vintage kaart!!