Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 28 april 2015

Thank you for you love

Hoi allemaal,

Ik weet niet wat het is maar ik maak de laatste tijd het liefst alleen CAS-kaarten. Dit is er weer zo één!  Ik heb het even helemaal gehad met al die freubels op mijn kaarten. Persoonlijk vind ik dat dit alle aandacht wegtrekt van je mooie kleurwerk en dat kan toch niet de bedoeling zijn. 

Zoals sommige van jullie weten, ben ik een liefhebber van fantasty boeken en films, dan is de stap naar fantasy stempels/digi's  maar een heel kleine stap. Ik ben een hele grote fan van Aurora Wings. Ik heb denk ik zo ongeveer intussen wel al haar digitale stempels gekocht. Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar haar Sprites, dat zijn van die grappige figuurtjes.


 
Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van designpapier van Studio Light. Deze vrolijke kleuren zijn afkomstig van paperpad nr 22 Flower Delight en passen perfect bij deze mediterende Sprite.



Het mooie kader op de kaart heb ik gemaakt met een stans van Die-namics "Stitches Square Frames". De tekst is een clear stempel van Studio Light. Deze heb ik gestempeld met twee kleuren Distress inkt  "Aged Mahogany" en "Peeled Paint".  Deze tekststempel heeft mooie strakke randen. Na het uitknippen heb je gelijk een leuke vorm!

Deze Sprite, die trouwens Mischievous Little Lotus Sprite heet, heb ik gekleurd met een zeer lichte touch. Hierdoor krijg je die kleine dunne streepjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel lang heb moeten oefenen om dit voor elkaar te krijgen. Maar de aanhouder wint! Zelf ben ik heel erg blij met het resultaat.



Welke Copic kleuren heb ik deze keer gebruikt?

Huid: E0000-000-00-04-11 en R20
Rode delen: R32-35-37-39-59
Groene delen: YG03-17-67 en G29
Licht groene deel: YG00-01-03-05-09
.
Tot de volgende keer!!

 
https://www.hobbyvision.nl/n2/18880/51909/Copic-markers.htm  Paperpad Studio Light - Flower Delight 22  Cardstock Basic Paper - 30,5 x 30,5 cm - 2001 wit Distress inkt - Peeled paint 

1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

mooie kaart en mooi gekleurd

gr karin