Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 28 november 2015

Mijn Scrap 'n Chat creatie!



Afgelopen 18 November gaf Jenine een Scrap 'n Chat en ik heb er ook aan mee gedaan. Snel
 's middags nog alles voor gesneden en half 8 zitten om de hints te lezen en de volgen!
HIER Vind je de maten en
HIER vind je de hints.

En tja Tiets ging met het in elkaar zetten van deze creatie de mist in door de hoofdkaart op zijn kop te hebben gelegd en dus geen vouw boven maar beneden..
Ik heb er toen maar een pocket achter gemaakt en daar nog een tag in geschoven. Dus vandaar dat de mijne er iets anders uit ziet.Ook heb ik een extra lintje in de voorkant gemaakt, omdat ik de binnenkant te dik had gescrapt, bleef het een beetje omhoog staan. Dus met nog een extra lintje inplakken, ging het al veel beter.

Ik heb het Studio Light  3 D stansblock gebruikt met enkele losse vellen van deze lijn.

  De Voorkant is rustig gehouden want het papier is zo mooi en heeft al veel plaatjes. Ik heb van Marianne Design de prachtige  christmas carol stempel gebruikt.
Een heel klein bloemetje er nog bij en verder niks.
Het lint is creme kleurige seambinding..
De vakjes zijn hier 1 keer opgeslagen. Zie je hoe leuk al die stansjes zijn die je uit het block haalt?
Heeft verder dan echt niks extra's nodig vind ik persoonlijk,


 En hier alle vakjes open geslagen.
In het midden heb ik nog wel een Noor! Design mal gebruikt om het plaatje mooi  uit te laten komen.
Een klein stukje kant en een bloemetje met nog wat stansjes erbij.


Hier dan de tag die ik dus achterin geschoven heb. Mijn vouw zat onderaan dus kon de kaart niet laten staan. Ik heb daarom de zijkanten vast geplakt met tape en zo ontstond er een pocket.
Ik heb in de tag een gaatje geponst, kantje erdoor en 2 belletjes aan een touwtje erom heen gestrikt.
De blaadjes zijn van Tim Holtz.

Ik hoop dat jullie ook mee hebben gedaan en omdat de hints en maten hier op het blog blijven staan , kunnen jullie dit ten alle tijden zelf maken.


Stansblok Studio Light - Shabby Chic Xmas 17  Studio Light - Basisvel A4 - Shabby Chic - Winter Christmas - nr. 174 Studio Light - Stansvel Vintage Line - Labels  Studio Light - Stansvel A4 - Shabby Chic - Winter Christmas nr. 434Studio Light - Stansvel A4 - Shabby Chic - Winter Christmas nr. 433

Lint -  Seam Binding 14mm - Naturel Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/Roll Paper Distresser - Tim Holtz  Penny Lane - Mini Pearl Daisies - .75  Distress Inkt - Mini - Vintage Photo

Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm  Joy! Crafts Paper Blossoms LijmNoor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Ovaal + Poinsettia