Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 27 januari 2016

Pocket letter Love & Home

Het is even niet zo heel actief op mijn blog, ik had even last van een dipje!! Even heel weinig energie, geen inspiratie... kortom er kwam weinig uit mijn handen, alleen wat brei/haak werk!

Maar toen de nieuwe Love & Home lijn van Studio Light binnenkwam begon het toch weer een beetje te kriebelen. Wat is deze lijn weer gaaf hé?

Ik heb er een Pocket Letter van gemaakt.


De basis is gemaakt met de ATC vellen van Studio Light. Ideaal dat je deze alleen maar hoeft uit te drukken en zo in de hoesjes kan stoppen. Ik heb ze nog wel even voorzien wat een randje met Distress Inkt - Ground Espresso.


Daarna begonnen met het pimpen. Bovenaan zie je de Project Letter Cards. Deze heb ik in 4 stukken gesneden en op de ATC vellen geplakt.


De vlinders en de mooie buttons met knoopjes komen allemaal van een stansvel uit deze Love & Home lijn. Op de buttons heb ik wat Dimensional Magic gedaan.




In het midden een strook designpapier geplakt, daar bovenop een taartrandje en een 3D plaatje van Studio Light.

Ook een organzalintje gestrikt met daarop wat besjes van Dixi Craft.

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Doilie rondDixi Craft - Flower Sterms - white

De Doilie mal 6002/0478 heb ik ook verwerkt op deze Pocket Letter. Ik heb je doilie in 4 stukken gesneden en op de ATC vellen geplakt.

Zoals je ziet heb je buiten de lijn van Studio Light om weinig accessoires nodig om een mooie Pocket Letter te maken.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Project Cards A4 - Studio Light - Love & Home PROJECTLH07Stansvel A4 - Studio Light - Love & Home EASYLH507 Stansvel A4 - Studio Light - Love & Home EASYLH510  Stansvel A4 - Studio Light - Love & Home EASYLH506ATC vel - Studio Light - Love & Home ATCLH07 ATC / Pocket Letter - 9 vaks insteekhoes - A4ModPodge - Dimensional Magic Taartrand klein - 10 stuks Distress Inkt - Ground Espresso

1 opmerking:

Trudy zei

Prachtig Tiets!
Groetjes Trudy