Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 10 januari 2016

Sjaal gehaakt met Colour Crafter.

Mijn dochter vroeg laatst of ik een sjaal wilde haken voor haar, dus  eerst kleurtje uitgezocht en toen aan de slag..

Ik heb gekozen voor Colour Crafter van  Scheepjes(dit is de kleur Ameland) omdat dat lekker zacht is maar ook heerlijk haakt.
Met de clover amour haakpen nr 4 dan ben je ook best snel klaar!
Ik vond dit patroon op internet en  dit is de bellflower infinity scarf. het zijn 4 toeren waarvan je de laatste 3 steeds herhaald..Dus ideaal voor op de bank bij de televisie!!
Ik had hem ook mooi op tijd af, want 8 Januari is de Lossen en Vasten CAL 2016 begonnen en daar doe ik ook aan mee.
Je haakt in een aantal weken een mooie deken van 130 x 190 cm. Er zijn 3 kant en klare pakketten  te koop maar natuurlijk kun je ook zelf iets samen stellen.. Dat laatste heb ik gedaan met hulp van Jenine.. Ik wilde kleurtjes die bij onze woonkamer paste en dat is uiteindelijk gelukt dus ik ben helemaal happy!!

Wil je ook meedoen dat kan nog hoor...
Je kan dan
HIER
lid worden van de facebookgroep waar alle  opdrachten voor de deken komen te staan.

En HIER
kun je meer informatie lezen over de deken etc.

Je kunt dus uit 3 kant en klare pakketten kiezen die staan ook in de winkel en alle losse kleuren ook.
Jenine helpt je graag als je zelf een kleuren combi wilt maken!
Klik op onderstaand plaatje dan kom je op de pagina met alle kleuren van Colour Crafter.
Colour-crafter-PromoShotWEB - Groot


Dit is de kleur  wol die ik gebruikt heb en de heerlijk hakende haaknaald!



Scheepjes - Colour Crafter - 1725 Ameland Clover - Amour Haaknaald - 4.0 mm



Geen opmerkingen: