Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 25 april 2016

Boodschappenlijstje Scrap`n Chat 3 mei

Hallo allemaal,

Zoals beloofd volgt hier het boodschappenlijstje voor de scrap`n Chat van dinsdag 3 mei.

* 2 Cirkels van Cardstock ( kleur naar eigen idee)of Kraft met een doorsnee van 9cm
* Cardstock of Kraft van 15 x 20 cm
*stukje ijzerdraad wat niet heel snel buigt van 15cm lang

*foametape
*plakband
*cirkelsnijder / stans van 11cm doornee
*designpapier 2 x: 14.5 x 9.5 cm
*ronde afbeelding of ingekleurd plaatje van 9 cm doosnee
* versieringen naar eigen idee

en als je het leuk vind kan je nog distress inkt of iets dergelijks voor de randjes klaarleggen.
TOT 3 MEI !! LET OP: 19.30 UUR !!!

En zal ik nog een sneeky laten zien??

Nou, vooruit dan maar :

Het is niet veel maar de rest verklapt te veel hihi

Tot 3 mei !!

Liefs Janet



6 opmerkingen:

LottesCards zei

Ziet er leuk uit! En ook fijn dat het niet al te veel is om klaar te leggen! Het is vrij hectisch hier, dus of ik mee doe.... Maar ik wilde toch even mijn compliment geven ;-) Liefs!!!

Elly zei

Ziet er al interessant uit. Ik ga het ook eens klaarleggen.

Nellie zei

Wat leuk dit, ik ga het ook proberen vanavond

Odette's kaartenhoekje zei

Ik ga ook alles klaarzetten en ik heb er heeeeeel veeeel zin in ....
Groetjes, tot vanavond, Odette.

sunshine zei

Ik ga voor het eerst ook meedoen...nog nooit gedaan dus ben benieuwd :D

sunshine zei

Ik ga voor het eerst ook meedoen...nog nooit gedaan dus ben benieuwd :D