Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 28 april 2016

Fun with friends!


Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien hier op het blog. En ik heb er een gezellig vriendinnenkaartje van gemaakt met behulp van de nieuwe Dutch Doobadoo card art mal Window die eind deze week in de winkel ligt.


Wat is het toch weer een leuk model om mee te werken! Voor het papier heb ik weer gebruik gemaakt van het mooie Pion design papier en het Pion cardstock. De randjes van mijn kaart heb ik eerst geïnkt en vervolgens nog wat aangezet met wat witte gesso.


Vervolgens heb ik mijn kaartje verder afgemaakt met wat bloemen, vlinders en takjes. De stempel heb ik weer gestempeld met versamark en witte embossingpoeder.

Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren om ook met deze mooie spulletjes aan de slag te gaan!

Liefs Kim

Als je op de afbeeldingen hieronder klikt, kom je direct uit bij het desbetreffende product in de webwinkel.

PRE-ORDER 1 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Window Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Cardstock Pion Design - Pion Design Palette - Purple 1 Scrappapier PION Design - Scent of Lavendel - COMPLETE COLLECTIE  VersaMark Watermark Stamp Pad Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug) Judi Kins - Snappy Tray Stampendous - Embossing powder - White opaque 

1 opmerking:

Diny zei

Wow....wat een prachtige kaart Kim!
Groetjes Diny