Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 26 mei 2016

Spending time with friends


De nieuwe ZIG Clean Color Real Brushmarkers zijn niet alleen geschikt voor het inkleuren van de stempelafdrukjes, je kan er ook heel leuk mee stempelen. Dit geeft een heel ander effect dan met stempelinkt je bloemen stempelen.

Ik heb voor deze kaart de prachtige Orchidee stempel STAMPSL132 van Studio Light gebruikt.


Als je gaat stempelen met de markers moet je wel even hoek voor hoek gaan stempelen. Ik ben dus zegmaar links boven begonnen met de stempel te zetten en deze gelijk ingekleurd. Ga je eerst alle hoeken stempelen dan is de inkt al verder ingedroogd en krijg je sneller harde lijnen. 
Heb je de linkerhoek klaar, dan ga je de volgende hoek pakken etc.


Op de stempel zelf heb ik ook al gelijk de verschillende kleuren aangebracht. Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

081, 080, 043, 044, 065, 092 en voor de schaduw 092

Eerst ga je de gestempelde lijnen uitvloeien met je waterpenseel. Daarna zet je rechtstreeks met je marker de lijn aan met 080, daarna een stukje met 081 en de rest ga je uitvloeien met je waterpenseel.
Dit herhaal je totdat je tevreden bent over je plaatje :)


Je kan nog wat accenten aanzetten met een witte Sharpie pen en wat dauwdruppels met de Dimensional Magic.


De tekststempel is van Noor! Design. Op de achtergrond heb ik ook nog een klein beetje script gestempeld.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren.

Lijkt het je ook leuk om deze techniek te leren? Op 8 juni geef ik hiermee een workshop in onze winkel, er zijn nog 2 plekjes vrij:


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:
  
Aquarelpapier Terschelling - Glad Schut - 300 grams - 18 x 24 cm ZIG - Clean Colors - Real Brush - Olive Green ZIG - Clean Colors - Real Brush - Deep Green ZIG - Clean Colors - Real Brush - Violet ZIG - Clean Colors - Real Brush - Light Violet ZIG - Clean Colors - Real Brush - Mid Brown ZIG - Clean Colors - Real Brush - Blue GreyClearstamp Studio Light - Orchid nr.132 Noor! Design - Friendship- Clearstamp tekst ENG Joy! Crafts - Clearstamp Sending Messages - Old Letter ModPodge - Dimensional Magic


Geen opmerkingen: