Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 18 september 2016

Be witched


Hallo,

Deze kaart doet deze maand mee met de challenge op het hobbyvision blog. Het thema is herfst. Bij  Hobbyvision kun je allerlei workshops volgens. Zo was ik afgelopen zaterdag de vijfde cursusdag aan het volgen van de het werken met de copics. We gingen aan de slag met de airbrush van de copic. Errrg leuk om mee te werken en je krijgt de mooiste achtergronden. De achtergrond van deze kaart is dan ook gemaakt met de airbrush en een mask van Dutch Doobadoo. Ik heb gewerkt met 3 verschillende kleuren copic.

Nadat ik de achtergrond had gemaakt, ben ik begonnen met het stempelen. Katzelkraft en Lavinia hebben geweldige stempels om een heerlijke, enge herfstkaart te maken. Door te werken met verschillende kleuren stempels kun je diepte scheppen in je kaart. Ik ben begonnen met de bomen. Ik heb niet de gehele stempel gebruikt, maar een deel buiten de kaart laten vallen. Daarna heb ik weer met een andere kleur stempelinkt het kasteel gestempeld. Als laatste heb ik met zwart de heks gestempeld zodat de heks helemaal naar de voorgrond treed.

Ik vind de heksenstempel geweldig!! 

Wat onmisbaar is bij het maken van zulke stempelkaarten is de misti. Is een stempel niet helemaal duidelijk gestempeld, dan kun je keer op keer de stempel opnieuw stempelen zonder dat de stempel verkeerd op de reeds gestempelde afdruk terecht komt. De misti is niet goedkoop, maar echt de moeite waard. Je moet er toch niet aan denken dat je bijna klaar bent mat zo'n kaart en dat zo'n kaart gaat mislukken omdat een van de stempels niet goed is gestempeld.

PRE-ORDER 4 - Misti - Original Misti Laser Etched

De spulletjes die ik heb gebruikt:

PRE-ORDER 4 - Misti - Original Misti Laser Etched   Copic Markers - Airbrush Compressor set compleet Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Spider web  Lavinia Stamps - BatsRanger - Archival Inkt - Potting SoilRanger - Archival inkt - SepiaRanger - Archival inkt - Jet Black

De stempels die hier boven niet afgebeeld zijn, zijn altijd te bestellen bij hobbyvision.
Ik hoop dat ik jullie weer ideeen heb gegeven.

Liefs,

Karen






Geen opmerkingen: