Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 10 september 2016

Hi .....

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, waarbij ik de stoere meiden stempels van Joy! Crafts gebruikt heb.




Ik heb voor de stoere cowgirl gekozen hahaha.
Ik heb dit afdrukje ingekleurd met de brushmarkers van Winsor&Newton.

De kleurnummers die ik gebruikt heb :
Huid : O518 O729 O819 R519
Rood : R735 R665 R576 C3
Spijkerbroek : B318 B736 B336 C217 
Jasje : Y217 O928 O535
Blouse : CG3 CG2 CG1
Haar : Y828 Y217 Y129 O928

Helaas geen paard erbij, maar wel een stoere fiets van Noor! Design.

Linksboven heb ik de prachtige Viewer van Noor! Design geschoven.
Deze heb ik gestanst uit zwart karton.

Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt,

Het papier is van Prima Marketing "Stationars Desk"

Rechtsboven op het afdrukje heb ik een laserart van dutch Doobadoo gedaan, deze heb ik met een zwarte brushmarker zwart gemaakt.

Achter het afdrukje heb ik de prachtige blauwe mal van Noor! Design gedaan. Deze heb ik uit kraft karton gestanst.

Hier en daar heb ik weer wat accenten aangebracht met witte Gesso van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames ornament vierkant   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Text balloon   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Viewmaster   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Hek groot   Noor! Design - Vintage Flourishes - Opoefiets   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage borders - Swirl   Joy! Crafts - Clearstamp Meiden stoer/schattig   Afbeeldingsresultaat voor brush marker winsor & newton   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn


1 opmerking:

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Astrid !
Groetjes Doris