Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 14 oktober 2016

Autumn

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie hier weer een creatie laten zien. En met dit weer wordt het natuurlijk een herfstcreatie. Ik heb hiervoor de Dutch Doobadoo Kerststal gebruikt. Die heb ik omgebouwd tot herfststal hihi.


De basis heb ik overgenomen uit gebroken wit cardstock. Daarna het matgedeelte uit het designpapier van Noor! Design. De randen heb ik iets bruin gemaakt met distress inkt Vintage Photo.


Aan de rechterzijde heb ik een klimop geplakt. Daar op een stempel uit een set van Penny Black. Gaaf is die hè. Ik heb hem ingekleurd met Brushmarkers. 

En bij herfst hoort natuurlijk ook spinnenwebben. Deze komt uit de Paper Art Set van Dutch Doobadoo.


Aan de linkerkant heb ik de boom geplakt uit de One of A Kind set Herfst van Noor! Design. Uit deze set komen ook de pompoenen. Ik heb die na het stansen en embossen in de mal laten zitten en gekleurd met distress inkt Rusty Hinge.  Achter de pompoenen nog een gietertje. Die heb ik uit kraft papier gestanst en beïnkt met Rusty Hinge.

Naast de pompoenen heb ik nog eikeltjes geplakt. Die komen uit de Paper Art Autumn van Dutch Doobadoo. Ik heb ze gekleurd met Brushmarkers.


Bovenaan heb ik nog een strik gemaakt van raffia en daaronder nog de paper art blaadjes die ik op kleur heb gebracht met brushmarkers.


Op de achterzijde heb ik nog een bezem en schop geplakt. En hier ook weer blaadjes uit de Paper Art Autumn van Dutch Doobadoo. Aan de rechterkant nog dennenappels van Noor! Design.

Met zwarte letterstickertjes nog het woordje Autumn gemaakt en geplakt op ribbelkarton.

 Hier heb ik de kaart nog plat gefotografeerd.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen in de webshop. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Kerststal  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Autumn  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Zwarte spin  Noor! Design - One of a Kind - Spring set  Noor! Design - One of a Kind - Autumn  

Noor! Design - Paper Bloc - Wood texture  Noor! Design - Autumn - Klimop    Penny Black - Clearstamp - Autumn Splendor  Winsor & Newton - Brushmarker - Set Vibrant Tones (12st)

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi hoi

wat een mooie kaart heb je gemaakt
echt super
groetjes anneke