Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 14 december 2016

Kerstdecoratie

Vandaag is het mijn beurt om weer iets te laten zien op het HobbyVision Design team blog. Deze keer heb ik een kerstdecoratie voor in huis gemaakt.

Kennen jullie dat... Je ziet een filmpje met een leuk idee, je koopt de spullen ervoor...en vervolgens  beland het in de kast omdat je geen tijd hebt. Zo was het ook met dit project, vorig jaar had ik al het plateau gekocht en de wijnglazen, ik wilde dit snel mee aan de slag gaan. Maar helaas... 

Nu zag ik het filmpje pas weer ergens voorbij komen en nu toch maar eens echt aan de slag gegaan.


Als eerste ben ik begonnen om de omtrek de wijnglazen over te nemen op wit kaartkarton, deze 3 cirkels knip je uit. Vervolgens plak je precies op het midden van de cirkel een grote denneappel. Daarna zet je de wijnglazen rechtop en doet er een klein beetje sneeuw in. Doe met het lijmpistool wat lijm op de rand van de glazen en plak de cirkel met de denneappel erop.

Daarna zet je het wijnglas op de kop, de sneeuw komt dan mooi om de denneappel heen te liggen. Heel simpel, maar het geeft wel een heel mooi effect. Dit doe je bij alle 3 de wijnglazen.

Daarna heb ik nog wat Eis Effekt Holografisch onder langs de wijnglazen gedaan.


Om de hals van het glas heb ik eerst wat jute touw gewikkeld en daarna een decoratie gemaakt met Creatables van Marianne Design. Op de blaadjes heb ik wat Crackle Paint White gesmeerd.



Ik heb er een paar grote grijze kaarsen op gezet, op de kaarsen heb ik ook nog 2 laagjes Viva Decor Eis Effekt gedaan. Ik vind het echt super gaaf spul om mee te werken.

Op het plateau heb ik ook wat sneeuw gestrooid en verder wat decoratie gedaan zoals denneappels, zilveren kerstballen en zilveren pompoenen.



Het staat wel erg gezellig zo hé? Ik ben in ieder geval wel heel blij met het eindresultaat.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Viva Decor - Eis Effekt - Holografisch Decoration Snow 3-5 mm 30 gram Sneeuwbolletjes DecoArt Media - Crackle Paint White Klosje jute touw 25 gr. Marianne Design - Craftables - Tiny`s Pine Tree Branch Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s Marianne Design - Creatable - Petra`s Twigs Lijmpistool - Glue gun (on/off switch & ind.) 20w, stick 7 MM 



4 opmerkingen:

Cobie zei

Ziet er gezellig uit!
Groetjes Cobie

Cards en Box bij Lady M zei

Wat is dit mooi het ziet er prachtig uit groetjes maartje

Joke zei

Dat ziet er zeker heel erg gezellig uit. Prachtig.
Groetjes Joke

Anoniem zei

Super mooi gemaakt Jenine!!
Heel apart stukje.
Groetjes Jannie