Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 21 december 2016

winterse huisjes


In de herfst en winter is het weer ideaal om lekker binnen aan de freubel te gaan!


En dus ben ik aan de slag gegaan met de toffe nieuwe mdf huisjes van Dutch Doobadoo in combinatie met het mooie Pion design papier. Ook kunnen de Dutch Doobadoo gesso en structuurpasta natuurlijk niet ontbreken bij een winterse creatie als deze. Strooi op de natte structuurpasta wat Eiskristall van Viva en je krijgt een sprankelend geheel!


Tja, ook lichtjes horen bij zo'n gezellig winters tafereeltje, dus ook die heb ik toegevoegd. 


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met mijn creatie.

Fijne avond nog!

Liefs
Kim

Dutch Doobadoo - MDF Winter House Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Viva Decor - Eiskristall - IJs/sneeuw PION Design - Greetings from the North Pole - Snowfall 

1 opmerking:

Ela zei

Dat ziet er supergezellig uit! Groetjes Ela