Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 1 juli 2017

Ahoy

Het is vandaag mijn beurt bij het HobbyVision blog om iets te plaatsen.
Ik heb het gecombineerd met mijn voorbeeld voor de challenge bij Dutch Doobadoo die vandaag begint. Uiteraard weer met een sketch.
Dat is deze maand met de leuke card art Zeilboot.


Mijn uitwerking met de sketch is deze zeilboot:


De zeilboot nam ik over op wit karton en op het designpapier "Legends of the Sea" van Pion Design.
Met heel wat mallen heb ik de zeilboot aangekleed.
Het bootje vaart in de golven. Deze heb ik afgeknipt van Anja's frilly square.
Aan de linkerkant een meerpaal met een anker eraan vastgebonden. Het anker is bewerkt met Inka gold zilver. Een rol scheepstouw ligt bij de meerpaal en er groeit koraal.
Aan de rechterkant staat de vuurtoren en een stuurrad. 
In het visnet zijn wat vissen gevangen. Een kokmeeuw pikt een visje mee.
De reddingsboei hangt aan de ketting van paper art Nautisch die ik met Inka gold braun een kleurtje heb gegeven.
In de top van de mast heb ik waxkoord gestrikt en op de vlag het woord Ahoy gemaakt met de plakletters van Tim Holtz.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl 

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Zeilboot    Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Nautisch    Scrappapier Pion Design - Legends of the Sea - Make waves    Scrappapier Pion Design - Legends of the Sea - Sea grass    Scrappapier Pion Design - Legends of the Sea - Sail   Scrappapier Pion Design - Legends of the Sea - Jolly Roger     Craftable - Tiny`s Ocean set    Marianne Design - Craftables - Punch Die: Fish    Marianne Design - Craftable - Nautical Rope    Marianne Design - Craftable - Coral    Marianne Design - Craftable Tiny`s Fishnet    Marianne Design - Craftable Tiny`s Lighthouse    Creatable MD - Anker    Marianne Design - Creatable - Porthole    Marianne Design - Creatable Anja`s Frilly Square    Marianne Design - Paper Silver A5    Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Anker/stuurwiel/reddingsbo    Viva Decor - Inka Gold - Gold Braun 935    Viva Decor - Inka Gold - Silber 902    Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters