Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 11 juli 2017

Beautiful

Hallo allemaal,

Ik was een beetje in een romantische bui toen ik dit kaartje heb gemaakt. Hahaha nee hoor, ik vond dit plaatje gewoon erg mooi en vond de Dutch Doobadoo Shape Art Cloud hier goed bijpassen.


De grootste maat heb ik uit crèmekleurig cardstock overgenomen en uitgeknipt. Een maatje kleiner uit kraft papier. En nog een maatje kleiner uit designpapier van Studio Light.

Ook het plaatje en de diverse kleinere plaatjes zijn van Studio Light en komen uit de stansvellen.

Het plaatje heb ik op een blauwe stansmal van Noor! Design geplakt. En schuin op dit plaatje de tekst Beautiful. Deze is ook van Noor! Design.

En bij een trouwerij mag natuurlijk de trouwauto niet ontbreken ;).

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en heb je inmiddels vakantie? Een hele fijne vakantie en geniet ervan.

Onze regio is als laatste aan de beurt, dus ik mag nog 2 weken werken. Vind ik niet erg hoor :). Voordat je het weet is het zover.

Liefs,


De artikelen zijn uiteraard te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Cloud  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Noor! Design - Scr@p! - Stansmal GOUD - Love kit  Noor! Design - Blauwe mal - Kader met afgeronde hoekjes  Noor! Design - Life is a Journey - Zeilboot & Oldtimer  Stansvel Studio Light - Summer Feelings nr. 565

  Stansvel Studio Light - Summer Feelings nr. 576Stansvel Studio Light - Summer Feelings nr. 570

2 opmerkingen:

sjanie zei

Een mooi kaartje, Monique.

Groetjes, Sjanie

Joke zei

Schitterend.
groetjes Joke