Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 14 juli 2017

celebrate

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met een nieuwe Dutch Doobadoo Card art mal.



Ik heb gekozen voor de cocktail glas, lekker zomers en een lekker glaasje gaat er altijd wel in.

Ik heb deze uitgetekend op wit karton.
De pootjes heb ik verstevigd door er nog een keer een reepje wit karton tegen aan te plakken.

Ik heb hierbij het prachtige Lavender design papier uit de stansblok van Noor! Design gebruikt.

Ik heb een paar kleine stukjes design papier erop geplakt, hierachter nog een papieren kleedje en een stukje ribbelkarton.

Het plaatje heb ik gemat op de mooie rechthoek.
Deze heb ik 2x gestanst, door de helft geknipt en de bovenste kanten van de stans tegen elkaar aan geplakt.

Achter dit geheel heb ik nog een bingo kaart gedaan, ook die hoort bij het stansblok van Noor! Design.

Rechts heb ik het nieuwe takje van Noor! Design gebruikt, hierop een bloementoefje gemaakt.

Links op het plaatje heb ik nog een banner geplakt, ook deze hoort bij het stansblok. 

Toen ik hem neer wou zetten, was hij toch een beetje kopzwaar, dus heb ik de binnenkant ook nog maar even bewerkt :)


Hierop heb ik weer een stukje design papier geplakt, een papieren kleedje, een bingo kaartje en een label.

Nu bleef mijn cocktail glas mooi staan :) PROOST !!!!

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.

Het is nu tijd om door te hoppen naar Tineke !!!

Vergeet niet overal een leuke reactie achter te laten en eindig als laatste weer op de Dutch Doobadoo blog.
Er is natuurlijk weer een mooie prijs aan deze bloghop verbonden.

Ik wens jullie veel plezier toe, alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Cocktail Glas Noor! Design - Stansblok La Vie est Belle - Lavender Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Taartrand klein - 10 stuks Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4 MD Vintage Roses - Light pink JU0849 Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn





Geen opmerkingen: