Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 29 juli 2017

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Sinds deze week ligt de nieuwe Dutch Doobadoo collectie in de winkel en wat een gave collectie is het weer. Natuurlijk wilde ik er ook mee aan de slag en heb deze kaart ermee gemaakt.


Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art Tag gebruikt. Echt weer een gaaf basismodel dit. De grootste maat heb ik overgenomen op wit cardstock en daarna 2 opeenvolgende kleinere maten uit het nieuwste designpapier van Maja Design. Echt zo mooi dit papier!

In het midden heb ik 2 stukjes designpapier op elkaar geplakt. Daarna overdwars nog 2 strookjes designpapier. Hierbovenop een blauwe mal van Noor! Design met een plaatje. Het plaatje komt ook uit het designpapier van Maja Design.

Het plaatje met de mal heb ik schuin op een stukje ribbelkarton geplakt. Dit heb ik met 3D foamblokjes gedaan zodat hierachter nog de kleine tag van Noor! Design geschoven kan worden.

Omdat het een mannenkaart is, mocht de gearsmal van Noor! Design niet ontbreken. En ja, dan hoort natuurlijk het autootje er ook bij die ik rechtsonder heb geplakt.


En ach... een klein grapje erbij moet kunnen toch? Op het plaatje heb ik de Dutch Doobadoo Cardboard Art stropdas geplakt. Hij paste er precies bij hahaha. In hetzelfde vel zitten ook snorren, brillen en hoeden. Naast het plaatje heb ik een bril en snor geplakt. De randjes iets bruin gemaakt met bruine distress inkt. En van de bril heb ik het bovenste witte papiertje eraf gehaald zodat het ribbelkarton tevoorschijn komt.

Dan nog een banner met de tekst Happy Birthday en wat parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White en klaar is de kaart.

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag!

Liefs,



De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Tag  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Mustaches   Noor! Design - Blauwe mal - Kader met afgeronde hoekjes   Noor! Design - Gears - Tandwiel met klok   Noor! Design - Blauwe mal - Fantastic Hoek


Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st)   Noor! Design - Clear stamps - Banner text  Noor! Design - Life is a Journey - Zeilboot & Oldtimer   Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Stars & Stripes  Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Paisley  Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Floral


Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Summer T-shirt   Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Wood   Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Sneakers  Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Snapshots - Guys in Jeans  

Maja Design - Monochromes - Shades of Denim - Brown   Noor! Design - Labels & Tags - Label 1



1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een geweldig leuke kaart! Groetjes Betha