Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 24 juli 2017

Scrap `n chat

Afgelopen week was er weer een gezellige Scrap 'n Chat in onze facebookgroep, deze keer werd hij gegeven door Monique Haarhuis. Monique had een super leuk patroon voor ons bedacht.

Je kan de hints van deze scrap`n chat hier vinden:
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2017/07/hints-scrap-n-chat-11-juli-2017.html


Voor de basis van de kaart heb ik het witte linnen cardstock van Joy! Crafts gebruikt. Daarop heb ik gewerkt met een A4 papierpad Christmas Even 6011/0520 van Noor! Design.  Wat is dit weer mooi papier, lekker traditioneel. 
Rondom de kaart heb ik nog een randmal van Noor! Design verwerkt, de 6002/0357.



Aan beide zijkanten zit een leuke schuine flap die rust achter wat kant met roosjes. Op de schuine flappen heb ik de randmal 6002/0562 verwerkt. Daarop wat rode plakparels geplakt.

De Poinsettia is gemaakt met het One of a Kind set - 6002/0584 van Noor! Design. De leuke kleine tickets zijn gemaakt met een stansmal van Studio Light.


In het midden een leuk kader gemaakt met de stansmal 6002/0639.  Daarin een leuk kerstplaatje geplakt uit het knipvellenset Happy Holidays 6013/0343. Wat een lief schattig katje hè?

Ik heb hierbij ook de nieuwste bomen 6002/0777 en elanden 6002/0778 uit de Happy Holidays serie gebruikt. Deze heb ik uit wit kaartkarton uitgestansd en op kleur gebracht met Distress Inkt.
Voor de sneeuw heb ik de foamball clay gebruikt.


Voor de tekst heb ik de Happy Holidays stans 6002/2028 van Noor! Design gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Noor! Design - Happy Holidays - Pine Trees Noor! Design - Happy Holidays - Elk Noor! Design - Happy Holidays - Happy Holidays tekst Noor! Design - Paperpad A4 - Christmas EveNoor! Design - Vintage plaatjes - Happy Holidays Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Randmal ovaal Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10  Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4 CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit Prima Marketing Distress tool Joy! Crafts - 3 daubers Studio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL26


Geen opmerkingen: