Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 5 juli 2017

Sending you love

Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om jullie iets te laten zien
Dit keer is dat een easel kaart met de mooie no-end stans mal van Noor!Design.

Ik heb de stans niet als no-end maar als losse stans uitgestanst uit roze cardstock.
Daarna nog een keer met de contourmal die erbij zit in het wit.
Hier heb ik de tekst op gestempeld die van Penny Black is.
Daar zijn zoveel mooie tekst stempels van.


De easelkaart heb ik beplakt met designpapier en daar heb ik de mal opgeplakt.
Met diverse bloemen en de crafty coctail -vlinders heb ik het versierd.
Onderop blijft de kaart staan tegen een rand van bloemenlint en een randstans van Noor!Design.


En onderaan heb ik nog de brievenbus verwerkt.
Hier heb ik nog een heel klein envelopje in gemaakt en er wat bloemen bij geplakt.


Noor! Design - No End - Bloemenovaal  Noor! Design - Little Happiness - Mailbox  Noor! Design - Blauwe mal - Rand volant  Noor! Design - Crafty Cocktail - Vlinders  WOC Flowers - Chrysanthemums - Off white  Cardstock Studio Light - Duokarton Janneke Brinkman uni16 Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue
Penny Black - Clearstamp - Happy Thoughts Stempelinkt Versafine - Mini - Onyx Black

Geen opmerkingen: