Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 8 juli 2017

stansblok kaarten

Soms heb je ineens even snel een kaartje nodig, dan zijn deze stansblokken van Studio Light echt ideaal. In deze blokken zitten 12 voorgestansde kaarten. Het is dus een kwestie van netjes uitdrukken en opplakken. Je kan dit doen volgens de voorbeelden die in het boek staan, maar uiteraard kan je er ook je eigen draai aan geven.


Dit zijn de 6 laatste nieuwe stansblokken. Ik ben aan de slag gegaan met het Country Romance blok. Uiteraard heb ik er wel mijn eigen draai aan gegeven ;-)


Ik heb de randen van al het papier bewerkt met bruine Distress inkt. Verder heb ik nog wat seambinding lint roze toegevoegd, wat kleine roosjes, een stukje jute touw en een taartrandje


In het boek zitten ook voorbeelden hoe je de kaart kun maken. Als je deze uitdrukt en op een klein kaartje plakt kun je deze ook nog weer aan een bosje bloemen hangen of aan een klein cadeautje. Als je de voorbeelden ook gebruikt kun je dus in totaal 24 kaarten uit 1 boek maken.


Bij deze kaart heb ik nog 2 stansmallen gebruikt van Precious Marieke - Fantastic Flowers. Ik heb de Round Flowers Frame en de Flowers Border gebruikt.

 

Zo zie je dat je met een paar kleine aanpassingen toch nog je eigen draai aan deze kaarten kunt geven.  Deze boeken zijn dus echt ideaal voor " snelle " kaarten of als je een weinig inspiratie hebt.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina n de webwinkel.



3D Stansblok Studio Light - Country Romance nr.48Stansmal - Precious Marieke - Fantastic Flowers - Round flowers frame Stansmal - Precious Marieke - Fantastic Flowers - Flowers border May Arts - Seambinding lint - Pink Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4 WOC Flowers - Pale Pink Mullberry Paper Roses - 15mm
Su

1 opmerking:

Linda zei

Hoi wat een mooie voorbeelden met die mooie boeken.
Ik heb van eerdere versies ook een aantal liggen.
Inderdaad maak ik van de voorbeeldplaatjes ook weer kaarten. Geen kleinere maar zoek dan papiertjes en details erbij om zo ook weer een kaart te vullen.
Leuk hè? Die variaties bij een boek wat toch redelijk standaard is :)
Groetjes, Linda