Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 12 juli 2017

Thank you

Vandaag wil ik jullie weer een stempelkaartje laten zien op mijn blog. Deze keer ben ik weer lekker met de Distress Oxide inkten aan de slag gegaan.



Voor de basis van de kaart heb ik de Shape Art mal Frame 470.713.146 gebruikt. Deze heb ik nagetekend op het Mixed Media papier van Strathmore en netjes uitgeknipt. Als eerste heb ik de prachtige rozen van Katzelkraft op de kaart gestempeld met StazOn Jet Black. Dit heb ik ook gestempeld op masking paper, dit uitgeknipt en op de roos geplakt zodat deze beschermd blijft.

Daarna heb ik met de nieuwe transparante structuurpasta gewerkt, hiervoor heb ik het nieuwe mask stencil met cirkels gebruikt. Dit kan je aan de lucht laten drogen (als je even geduld hebt) of je kan dit met de heattool verhitten. Dit droogt echt op als een "glossy" laagje. 

Daarna heb ik met de Distress Oxides de achtergrond op kleur gebracht, ik heb de kleuren Wilted Violet, Fossilized Amber en Peeled Paint gebruikt. Ik heb eerst de achtergrond met een Blending Tool op kleur gebracht en daarna nog wat water er overheen gesprayed zodat het mooi gaat werken.


Zoals je ziet krijg je op de plekken waar je de transparante structuurpasta hebt gebruikt geen kleur, dit blijft gewoon transparant (witte ondergrond schijnt nu door). Dit is echt heel tof spul.

Daarna heb ik nog diverse mask stencils gebruikt om leuke patronen op de achtergrond te krijgen. Ik heb de volgende masks gebruikt: 
Metal 2: 470.715.016
Vintage: 470.715.028
Circles: 470.715.107
Bubbles: 470.990.004


Daarna heb ik de kaart nog voorzien van een tekststempel en heb ik over de achtergrond nog wat gestempeld met de leuke Mixed Media stempels van Marianne Design. Voor het stempelen van de tekst heb ik de StazOn Jet Black gebruikt en voor de overige stempels heb ik de Distress Oxide inkten gebruikt.

De prachtige rozenstempels zijn ingekleurd met de Watercolour Markers van Winsor & Newton. Helaas heb ik deze keer geen kleurnummers opgeschreven.
In het midden van de roos heb ik nog wat glitters gedaan, hiervoor heb ik de Nuvo Glitter Drops - Golden Sunset gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Texture Paste TransparantDutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frame Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Bubbles 3 Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Circles Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Vintage Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - 016 Metall 2 Rubberstamp - Katzelkraft - Les Eglantines Distress Oxides Ink Pad - Fossilized Amber Distress Oxides Ink Pad - Peeled Paint Distress Oxides Ink Pad - Wilted Violet  Stempelinkt - StazOn Midi - Jet Black Stempelinkt - StazOn Midi - Cloudy Sky Masking Paper - A4 - 10 vel Nellie`s Choice - Ink applicator - rond Ken Oliver - Clear Spritzer Spray Bottle  Marianne Design - Clearstamp - Texture Grid Marianne Design - Clearstamp - Texture Splatters Marianne Design - Clearstamp - Texture Ink Penny Black - Clearstamp - Happy Wishes Winsor & Newton - Water Colour Markers - Set met 12 markers Nellie Snellen - Heat Resistant mat / Craft sheet Strathmore -  Mixed Media Paper - Vellum Surface 14 x 21,6 cm - 190 gramsNuvo - Glitter Drops - Golden Sunset




Geen opmerkingen: