Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 25 juli 2017

with flowers

Hallo allemaal,

Vandaag een nieuwe creatie van mij,



Het model is een shape art van Dutch Doobadoo.
Deze shape heb ik uit bruin papier getekend en geknipt. Vervolgens heb ik er 1 maatje kleiner designpapier opgeplakt van de nieuwe A4 serie van Noor!Design.
Daarop een lange strook met de streepjes waar ik aan de boven en onderkant een randstans heb verwerkt in het donkerbruin. Daarop zit een vierkant stuk desingpapier waar ik aan 1 hoek de vlinder hoekstans heb geplakt. Als laatste de nieuwe cirkelmal van Noor!Design. Hierin heb ik een plaatje
geplakt met een roos. 

Het versieren heb ik gedaan met aan de linkerkant diverse kleuren groene takjes met daarop wat bloemen en een vogelkooitje.

Met een strik van kreukellint vond ik hem vol genoeg ;)

Wat is het een mooie ronde stansmal hè? En wat het leuke is, er zit ook nog
een alphabet bij. 


Noor! Design - Blauwe mal - Bloemencirkel met alfabet







 Als je op het plaatje klikt, kom je meteen bij het artikel wat ik gebruikt heb:


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Cloud A5   Noor! Design - Blauwe mal - Bloemencirkel met alfabet Noor! Design - Blauwe mal - Hoek Vlinder Noor! Design - Blauwe mal - Bloemenrand Noor! Design - Little Happiness - Vogelkooi Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Lint -  Seam Binding 14mm - Naturel
WOC Flowers - Chrysanthemums - Off white Papicolor - Scrap - Recycled Kraft Cardstock - bruin Noor! Design - Paperpad A4 - Secret Garden Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Joy! Crafts - Paper Distresser

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wow, wat prachtig gemaakt! Groetjes Betha

Hetty zei

Schitterende kaart Janet.
Er is zoveel moois op te zien, elke keer zie ik weer iets nieuws.
groetjes Hetty