Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 16 september 2017

Butterfly

Hallo allemaal,

Vandaag een stempelkaart van mij. 
Ik blijf het stempel gebeuren geweldig vinden.
Dit keer ben ik aan de slag geweest met de nieuwe mixed media lijn van Studio Light

Ik ben begonnen met de stempels van de bloemen op de kaart te zetten met versamark inkt.
Daarna heb ik de kaart voorzien van PanPastel.
Deze heb ik toen goed gefixeerd en ben met de andere stempel gaan stempelen
ook met Versamark. Deze hebben vervolgens weer een laagje panpastel gekregen in de zelfde tinten als wat ik al gebruikt had. Daarna weer goed gefixeerd.

Ik heb toen de stempels van de cirkels gepakt en heb daar met Paarse Versafine inkt
de cirkels her en der op de kaart gestempeld.

Als laatste heb ik de bladeren er op gemaakt.
Dit heb ik gedaan met een mask van de serie.
Deze heb ik erop gelegd en ben er met versamark overheen gegaan.
Daarna heb ik ze met een panpastel tool met een fijne punt voorzien van de zwarte 
metallic panpastel, even weer goed gefixeerd en mijn basis was klaar.

Daarna heb ik de vlinder op de kaart gestempeld in het zwart.
Langs de randen heb ik nog wat zwart potlood getekend en uitgewaaierd.
Daarna de vlinder op een ander stukje papier gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt
En deze op de kaart geplakt precies op de gestempelde vlinder.
Zo heeft hij een mooie schaduwrand gekregen zonder dat ik het origineel heb geraakt.
Daarom heb ik die vlinder er dus later opgeplakt.

Als laatste ben ik nog met een witte Sharpie wat accenten aan gaan brengen en heb het geheel gemat op zwart karton. Het inkleuren van de vlinder heb ik trouwens met Zig markers gedaan.




Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

Studio Light - Mixed Media lijn - Mask stencil A4 nr 18Studio Light - Mixed Media lijn - Clearstamps A6 nr 216Studio Light - Mixed Media lijn - Clearstamps A6 nr 217Studio Light - Mixed Media lijn - Clearstamps A5 nr 218PanPastels - 9ml - Pearl Medium - Black FinePanPastels - 9ml - Diarylide Yellow  PanPastels - 9ml - MagentaPanPastels - 9ml - Turquoise ShadeSharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - WhitePanPastels - Soft Tools - Combination SetFixative Spray - 500 mlZIG - Clean Colors - Real Brush - PinkStempelinkt Versafine - Mini - Imperial PurpleStempelinkt Versafine - Mini - Onyx Black