Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 2 november 2017

Maak van je Pump een Bierflesje...Mixed Media Workshop



Hoi allemaal,
Vandaag wil ik jullie weer een tof Mixed Media project laten zien.
Ik maakte dit bierflesje omdat we merkten dat toch niet iedereen zo gek is als ik en een schoen gewoon liever aan doet dan gebruikt om te versieren 😉 (wat ik volkomen snap).
Dus ik bedacht een alternatief voor de workshop van 25 november en dat werd een bierflesje.


Dat betekent dat je dus de keus hebt wat te gebruiken als basis, de uitwerking blijft daarna gelijk.
We gaan nog steeds aan de slag met gesso, pasta's, wax, mousse en natuurlijk ink sprays 💓!
Daarnaast wil jullie meer vertellen over een aantal technieken en de basis van Mixed Media, termen zoals Focal Point komen dus ruim aan bod!


Benieuwd hoe ik alles precies wil gaan doen? 
In de video hierboven zie je wat ik van plan ben.
Voor info over de workshop ga je naar de webshop:
https://www.hobbyvision.nl/detail/1981080/workshop-mixed-media-pump-pimp.htm



Voor nu een hele fijne dag 😊



1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig, veel plezier met de workshop! groetjes Betha