Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 25 december 2017

believe in the magic of christmas

Met de Winter Feelings lijn van Studio Light kun je de mooiste creaties maken. Een tijdje terug heb ik tijdens een LIVE uitzending deze hele lijn laten zien en ben ik aan de slag gegaan om met 1 van de basismallen een apart kaartmodel te maken.

Wil je zien hoe onderstaande kaart is gemaakt? Bekijk dan het Youtube filmpje wat ik onder aan dit blogbericht zal laten zien.


Voor de basis is dus een stansmal van Studio Light gebruikt, deze heb ik uit wit kaartkarton,  Kraft cardstock en designpapier gestansd. Daarna heb ik nog wat verschillende laagjes designpapier op de kaart geplakt.
Aan de rechterkant zie je nog een mooie vaandel/banner, hiervoor heb ik de 3-in-1 bannerpons van Vaessen Creative voor gebruikt.

De tekst in het midden komt van een stansvel van Studio Light, hierachter heb ik een klein wit taartrandje geplakt. Bovenaan nog een strik van organzalint gemaakt.


De mooie rand met bomen en rendieren is een stans van Studio Light, deze heb ik uit wit kaartkarton uitgestansd en daarna op kleur gebracht met Distress Inkt. Ik heb hiervoor wat groen en bruin gebruikt. (Peeled Paint, Forest Moss, Gathered Twigs, Ground Espresso)

Voor de bomen heb ik een sneeuwrandje gemaakt, dit is gedaan met de foamball clay van CraftEmotions.

Verder op de voorgrond nog wat denneappeltjes, kleine houtjes en wat filmstrip ribbon.


Hier een foto van de zijkant. Dit is dus echt een staande kaart die je weg moet geven. 

Dit is het filmpje waarin ik bovenstaande kaart maak: 


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Studio Light - Winter Feelings - Stansmal STENCILWF63 Studio Light - Winter Feelings - Stansmal STENCILWF64 Studio Light - Winter Feelings - Basisvel A4 BASISWF248 Studio Light - Winter Feelings - Basisvel A4 BASISWF249 Studio Light - Winter Feelings - Basisvel A4 BASISWF250 Studio Light - Winter Feelings - Basisvel A4 BASISWF251 Studio Light - Winter Feelings - Stansvel A4 EASYWF596 Studio Light - Winter Feelings - Stansvel A4 EASYWF599 Studio Light - Winter Feelings - Stansvel A4 EASYWF600 Sneeuwbolletjes Vaessen Creative - 3-in-1 Banner Punch CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit  Distress Inkt - Mini - Gathered Twigs Distress Inkt - Mini - Peeled Paint Distress Inkt - Mini - Ground Espresso Joy! Crafts - 3 daubers Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks) Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Taartrand klein - 10 stuks Tim Holtz - Filmstrip ribbon

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha

Westytess zei

Oh wat een prachtig kaartje!

Fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 !

Groetjes van Sylvia