Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 6 december 2017

Mixed Media Canvas 'Wander'



Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer wat laten zien op het blog.
Aanstaande zaterdag geef ik weer een workshop in de winkel en dit keer gaan we aan het werk met een canvas.
Geïnspireerd maakte ik dit project. Niet met een kwast maar met een schaar. Niks bijzonder, gewoon een normale schaar 😊


Het ietwat lugubere poppenhoofje maakte ik met een klei mal. 
Ik vind 'm echt fantastisch, juist omdat het wat geks heeft en je hierdoor echt even twee keer gaat kijken.
Ik ben dit keer gestart met een witte ondergrond en ben daarna met sprays, shakers en pixie powder aan de gang gegaan.


De tekst komt uit de Chip Quotes set van Tim Holtz.
Ik wil ze eigenlijk het liefst bij ieder project gebruiken.


De finishing touch waren mijn geliefde Finnabair waxen (of is het waxes ;)?)
Achter het poppenhoofdje zit trouwens nog een klei vorm. 
Die Prima Marketing mallen zijn echt super! 
Onderaan deze post vind je weer een lijst met alle gebruikte materialen.

Ben je er ook bij met de workshop zaterdag? 
Dan zie ik je dan!
En had je er graag bij willen zijn maar was het al volgeboekt?
Hou dan onze Facebook groep en dit blog in de gaten voor nieuwe data 😁
Fijne dag vandaag 😊