Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 11 april 2018

Mixed Media Mini Canvasjes



Hoi allemaal!
Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Afgelopen weekend plaatste ik deze twee mini canvasjes als in onze Facebook groep en nu dus ook hier op het blog.
Ben je nog geen lid van onze groep? Het is een erg gezellig groep op Facebook waar alle ruimte is om vragen te stellen en creaties te delen, super leuk!



Ik maakte deze twee canvasjes in dezelfde stijl maar allebei net even anders.
Ik gebruikte daarvoor een kleurenpalet wat ik zelf heb gemaakt aan de hand van een mooie foto; 


Zo'n palet werkt altijd als ik even geen inspiratie heb. De kleuren zijn uiteindelijk iets anders geworden maar dat is natuurlijk niet erg. Je vindt er hier nog veel meer: https://www.pinterest.co.uk/cinscreations/color-palettes-by-me/



Ik werkte dit keer met zwarte gesso als basis en Lindy's Sprays, Lindy's Embossing poeders, Finnabair verf en wax en Nuvo Mousse. Het gekreukelde lint krijgt een super mooie uitstraling wanneer je er wat kleur op smeert. Ik heb dit keer ook weer een video gemaakt van het hele proces, die kun je hieronder bekijken.


Benieuwd naar alle gebruikte materialen? Je vindt een lijst onderaan deze post.
Bedankt dat je even langskwam en een fijne dag!