Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 9 april 2018

Pop-Up kaart So Spring


Hallo allemaal, 

Ik zal mij eerst even aan jullie voorstellen:

Mijn naam is Jolanda Meursen (1967), getrouwd met Luc en samen hebben wij twee kinderen: Sharon (1994) en Michael (1998). 
Ik werk parttime al receptioniste en in mijn vrije tijd vind ik het leuk om zelf creaties te maken met allerlei technieken en materialen. Ik vind alles leuk en spring heen en weer van de ene techniek/stijl naar de andere. Je zult dan ook veel uiteenlopende creaties van mijn hand zien: van stempelkaarten, zelfgemaakte (foam) bloemen tot aan mixed media projecten.

Jarenlang was ik eigenaar/designer van mijn webshop Cards etc. Shop. Hiervoor ontwierp ik allerleileuke doosjes, tasjes, aparte vorm kaarten, enz. enz. Deze patronen (en nieuwe patronen) zul je hier op het blog nog wel eens tegenkomen want ik blijf het ontzettend leuk vinden om te ontwerpen en kan mij daar helemaal in verliezen.
Hopelijk kan ik jullie inspireren met mijn creatie’s!



En dit is mijn eerst bericht al Gast DT-er! Wow! Ik vind het zo gaaf dat ik dit mag doen!


Mijn eerste bijdrage is deze Pop-up kaart. Ik heb hem al meerdere keren gemaakt, maar ik blijf hem ontzettend leuk vinden. Het patroon van de Pop-up binnenin is van Lidy van Binsbergen. Jenine heeft hier een video tutorial van gemaakt en Lidy heeft het patroon ook nog helemaal uitgeschreven. Je vind ze hier: FacebookLIVE - Online Workshop Pop-up kaart


Ik heb er wel mijn eigen draai aan gegeven door voor de omslag de DDBD Shape Art - Frames label 2 te gebruiken. Ik heb hier een iets langere strook cardstock voor genomen: 13 x 29 cm (deze is dan 2 cm langer dan het patroon van Lidy).



Daar heb ik aan beide uiteinden de vorm van de DDBD mal op getekend. Aan de rug kant blijft hij dan recht. Daarna heb ik er nog een losse ‘hele’ vorm opgeplakt zodat hij aan voorkant links en rechts wel dezelfde vorm heeft.




En met de So Spring lijn van Studio Light heb je heel snel mooie bij elkaar passende afbeeldingen om er op te verwerken.









Kijk voor een uitgebreide uitleg en de video op: FacebookLIVE - Online Workshop Pop-up kaart.

Bedankt voor het kijken graag tot een volgende keer!




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl Als je op het plaatje klikt, kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.